Re: Zmiana 890FX -> 970A?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sat, 22 Sep 2012 00:47:49 +0200

W dniu 2012-09-21 23:33, Przemysław Ryk pisze:> Dnia Fri, 21 Sep 2012
23:10:06 +0200, Michal napisał(a):

> (ciach…)
>
> Serio jest tyle roboty? Moja przygoda z AMD trochę się zakończyła - swego
> czasu uznałem, że sensowniej jest mi kupić Core 2 Duo. Ale przerzucałem
> znajomego konfigurację z Core 2 Duo i płyty na P45 na Core i5 i płytę na
> P67. System (Windows 7 x64) nawet nie kwiknął, że coś mu nie pasuje. Przy
> przesiadce między dwoma chipsetami AMD jest tak makabryczna różnica, że
> Windows (rzędu Visty czy 7) się nie podniosą?

Podnieść się podniosą, ale sam wiesz że system po takich rewolucjach
lubi mieć swoje narowy i niestabilności.
Pomijając powyższe ja patrzę dodatkowo na to z perspektywy RAID na paru
dyskach gdzie nikt, nie potrafi mi odpowiedzieć czy macierz przetrwa
przesiadkę z SB AMD710 na SB950, a tymczasowo upchnąć prawie 4TB danych
nie za bardzo gdzie mam. Owszem są backupy dokumentów itp, ale już np:
gigantycznego katalogu z grami (sam Steam to jakiÅ› Behemot i Lewiatan w
jednym) nie mam zbackupowanego, a ściągać tego drugi raz za bardzo mi
siÄ™ nie chce.

--
/MB