Re: Sieć 1 Gbit - jakie kable?

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Thu, 20 Sep 2012 10:55:12 +0200

Marcin N nabazgrał(a):

> Tak, sprzęt jest do dupy. Co drugi dzień go resetuję, żeby wifi odżyło.
> Inaczej w ogóle nie łączy się z notebookiem. Do transmisji przez kabel nie
> mam żadnych zastrzeżeń. Osiąga 60 Mbit - tyle, ile mam w umowie.

Po kablu działa OK ale WiFi jest do kitu poza tym nie mam pełnego transferu
po WiFi bo mam łącze 120Mbit i mogę tylko połowę osiągnąć ale jest mi to
obojętne bo zależało mi głównie na Uploadzie.

> Jednak co z tym 1 Gbit?

Kabel, ustawienbia po stronie komutera/laptoa .. sam ruter nie ma za wiele
ustawień, działa obo nie działa.