Re: GRX295, Windows 7 x64 i notoryczne restarty sterownika

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 19 Sep 2012 23:28:36 +0200

Dnia Tue, 18 Sep 2012 08:39:13 +0200, Chris napisał(a):

> Proponował buym GTX 680 np. ze stajni EVGA jeśli chcesz niezawodność i
> wydajność w jednym.
>
> Miałem GTX295, obecniue GTX580 a w niegługim czase będzie zmienina na GTX680
> jak troszkę stanieją, komputer w 99% służy do pracy i raz na jakiś czas
> Diablo3.

Budżet niestety nie pozwala. Zresztą - ładowanie potwora rzędu GTX 680 mija
mi się z celem z kilku następujących powodów:
- przy obecnej konfiguracji procesor-płyta-pamięci po prostu będzie się
nudził;
- gram stosunkowo rzadko - raz na miesiąc / dwa;
- nie rzucam się z „Avantiiii!” na ustach na każdy nowy tytuł. Owszem - jak
wyjdzie S.T.A.L.K.E.R. 2, to mnie chyba skręci z kretesem i potężny upgrade
zrobię, ale takie tytuły pojawiają się - dla mnie - raz na kilka lat;
- listę tytułów „do przejścia” zakupionych na wyprzedażach Steama mam
naprawdę solidną. I starczy mi jeszcze na dłuuuugie dni grania.

Podsumowując - kupowanie bardzo silnej grafiki na chwilę obecną specjalnie
mi się nie opłaca. Tekst „przyda Ci się na przyszłość” raczej nie ma
zastosowania - zanim bazę sprzętową zmienię (obecna na razie do pracy
jeszcze wystarczająca), to grafika mi się i tak zdąży zestarzeć. Wobec czego
szarpać się nie muszę. Szukam raczej sprzętu o wydajności nie niższej, niż
ten GTX295, który raczył być tak uprzejmy, że wziął i padł. :-/

[ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,  ]
[ odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować i działkę pod     ]
[ lasem, abym ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurwili.  (znalezione) ]