Re: Pytanie do użytkowników drukarek serii HP4200

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed, 19 Sep 2012 11:01:41 +0200

Dnia 2012-09-19, o godz. 10:29:43
"michalek" <m.michales_at_gmail.com> napisał(a):

> Wiem że pytam o (dla niektórych) zabytki :)
> Mam pytanie czy uważacie te drukarki za dość niezawodne,
> czy może mieliście z nimi więcej kłopotów niż z drukarkami serii
> HP4000 czy HP4100.
> Mam zamiar kupić taką używaną i zastanawiam się czy połakomić
> się na jej większą szybkość czy pozostać przy znanej mi HP4000.

Mam od ~5 lat 2 sztuki 4250. W jednej na liczniku ~180 tysięcy stron, w
drugiej ~130 tysięcy. Kupione nowe. Poza wymianą tonera nic więcej przy
nich niw robiłem. Zależy też ile te które chcesz kupić mają "na
liczniku". Ta u mnie która ma więcej nadrukowane podaje że zostało 21%
zestawu User Maintenance Kit Q5421A (fuser, rolki, transfer i parę
innych elementów) więc powoli trzeba się będzie za nimi w przyszłym roku
rozglądać. U nas HP sobie życzy za to ~2700PLN więc szuka poza nimi. W
USA to ~270-300$.

Zdrówko