Re: K³opoty z dyskami WD cz. II

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Tue, 18 Sep 2012 18:16:55 +0200

U¿ytkownik "4CX250" <taunusmtv_at_posta.ornet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Zapewne w sposób po¶redni przyczyni siê do uszkodzenia np. wzmacniaczy
> przy g³owicach które wal± wtedy w obudowê jak g³upie. Nieraz dochodzi

Zaraz, zaraz. Chcesz mi wmówiæ, ¿e uszkadzaj± siê wzmacniacze, "wal±"
g³owic± po sektorach a potem automagicznie siê naprawiaj± i g³owica równie¿
automagicznie siê przykleja i jest cacy tylko pare sektorów zrypane?

> do tego ¿e a¿ odkleja siê g³owica od ramienia, a ³agodniejszy przypadek
> to rysowanie po talerzu g³owic± na rozchwianym w skutek uderzenia
> obudowy ramieniu. Zanima ramiê siê na powrót ustabilizuje to talerz
> jeszcze siê pokrêci i robi na nim sieczkê.

Na w skutek uderzenia.. to siê zgodzê. Mechanicznie. Pracuj±cego dysku.

Ale mowa by³a o zasilaczu i chwilowym over voltage.
Powinno siê wiêc kupowaæ dobre zasilacze które maj± Over Voltage Protection.

--
Irokez