Re: jaki rozmiar ekranu

Autor: Grzegorz Prędki <_at_TO>
Data: Tue, 18 Sep 2012 15:53:19 +0200

> Nie, nie pracowałem ale wiem jak wyglada ekran 32" bo to jak dla mnie
> zbytnia przesada.
> Co do fontów na ekranie to można zmieniać wielkość więc jak dla mnie to
> brak argumentu czy to 14" czy 47"

Skoro nie pracowales to pzestan rzucac durne komentarze nt. mojej
"megalomani wielkosci". To, ze Tobie sie wydaje, ze nie ma roznicy
miedzy 32" a 47" to nie moj problem. I zrozum, ze sa ludzie ktorym chca
miec duza czcionke/okna itp. Mam sporo klientow ktorzy przy wymianie
monitora zycza sobie ZMNIEJSZENIA rozdzielczosci tylko po to zeby
czcionki, okna, ikony itp. byly wieksze.