Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 17 Sep 2012 18:43:48 +0200
Message-ID: <14uainilw1slf.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Sun, 16 Sep 2012 04:42:43 -0700 (PDT), Corran napisał(a):

(ciach…)
> Ja wiem, że komputronik jest drogi, ale mają we mnie klienta. Wolę
> dopłacić te 10% by potem mieć spokój. Jeden warunek: kupować w centrali
> przez internet!
>
> W mieście z którego pochodzę otworzono w nowej galerii placówkę
> Komputronika, kupiłem tam dysk twardy 2 TB (załapałem się tuż przed
> powodzią). Dysk padł po 2 miesiącach. Okazało się że "nowy" komputronik
> to tak naprawdę stara lokalna firma komputerowa znana z krętactw, 3
> miesiące się męczyłem z dupkami zanim w ogóle łaskawie przesłali dysk do
> centrali (!!!). Po ponad 4 dostałem nowy dysk z powrotem.

To w końcu polecasz Komputronika, czy nie? :)

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nie ma układów między lwami, a ludźmi,                                   ]
[ wilki i jagnięta nie żyją w zgodzie.                             (Homer) ]
Received on Mon 17 Sep 2012 - 18:45:03 MET DST

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 17 Sep 2012 - 18:51:00 MET DST