domowy lab pod wirtualizację (xen)

Autor: Krystek <krystian_at_usunto.pl>
Data: Sun, 16 Sep 2012 22:51:08 +0200

Zamierzam amatorsko i organoleptyczne przyjrzeć się tematowi
wirtualizacji z użyciem Xen. Na razie jestem zielony w temacie, mam
tylko nieużywaną od pewnego czasu płytę i procek z obsługa IOMMU: Asus
M4A89TD + jakiś Phenom II, i chciałbym je wykorzystać.

W co uzupełnić powyższą konfigurację aby można było bez problemu nie
tylko parawirtualizować ale także umożliwić bezbolesną wirtualizację
sprzętową? Chodzi mi o dobór sprawdzonych podzespołów (karta graficzna,
ewentualne kontrolery dysków, karta sieciowa, dzwiękowa itp.) które
dobrze się do tego nadają i nie będzie z nimi problemów.

Krystian