Re: Jaki CPU i GPU do przyzwoitego przeglądania internetu?

Autor: Piotr Rezmer <p.r_at_bezbzdur.pl>
Data: Fri, 14 Sep 2012 09:32:17 +0200

Jacek Maciejewski pisze:

> Nie ma prawa przy tym konfigu. Masz coś skopane w systemie.
> Jak nie masz za wiele aplikacji, to zaorać system i postawić na nowo.

OS jest czysty (był reinstalowany i w zasadzie oprócz Avira-AV nie
zainstalowałem żadnej aplikacji spoza OS). Jedyne co nie jest zgodne ze
sztuką, to niezainstalowane drivery do karty TV na PCI i mam żólte
wykrzykniki w menadżerze urządzeń. Pomyślę o wyjęciu karty TV bo
istnieje szansa na konflikty przerwań.
Zastanawiam się jeszcze nad wpływem wydajności karty NV 6800. Wcześniej
komputer pracował z monitorem 1280x1024. Teraz pracuje z 1900x1080.
Czyli jest trochę wiecej obszarów do wypełnienia. Czy wolniejsza karta
graficzna może powodować zwiększenie obciążenia procesora CPU?
Teoretycznie nie.

--
pozdrawiam
Piotr