Re: Monitor

Autor: Damian G <damian.golda_at_usunto.gmail.com>
Data: Wed, 12 Sep 2012 10:46:49 +0200

W dniu 11.09.2012 10:58, Corran pisze:
> W dniu poniedziałek, 10 września 2012 14:10:05 UTC+2 użytkownik Tom napisał:
>

> Zajmuje się m.in. zdjęciami więc najtańsze ekrany nie wchodzą w grę.
>
> Po waszych opiniach kieruje się w stronę Eizo, a może jakaś alternatywa?

Też się czasem zajmuję zdjęciami (amatorsko). Po długim szukaniu i
pytaniu na forach, stwierdziłem że Foris FS2331 jest najtańszym
monitorem, który jest sens kupić, bo to najtańszy który można
skalibrować. Po skalibrowaniu (darmowym u sprzedawcy) zgodność kolorów
jest bardzo dobra jak na tę cenę. No i wieczorem nie wypala oczu.
Jest też na tyle uniwersalny, że do filmów i gierek też się nada.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony.

--
Damian