Re: Komputer przestał się budzić za pomocą klawiatury

Autor: PK <kosu_at_nospam.pl>
Data: 10 Sep 2012 22:12:23 GMT

On 2012-09-10, vcore <fiftyfive.pl_at_gmail.com> wrote:
> Witam,
>
> Od dłuższego czasu korzystam z funkcji uśpienia komputera (Windows 7 Ultimate 64 z Service pack i najnowszymi aktualizacjami), od zawsze aby rozpocząć pracę wystarczyło że kliknąłem ENTER na klawiaturze, jednak przedwczoraj przycisk ten przestał działać i aby go obudzić muszę kliknąć przycisk na budzie, klawiatura ani myszka nie działają... W tym czasie nie instalowałem żadnego nowego oprogramowania ani tym bardziej nie zmieniałem konfiguracji sprzętu.
>
> Jaki jest tego powód, i jaki lek na to?

Co masz ustawione w BIOS? System operacyjny (jak i inne oprogramowanie
- np. takie dostarczone przez producenta) może zmieniać te ustawienia.

Poza tym ustawienia mogła zmienić aktualizacja Windowsa (np. taka
dotyczÄ…ca "power management"). Pogrzeb w panelu kontrolnym (niestety
nie wiem gdzie konkretnie, bo nie bardzo mam W7 pod ręką :)).

pozdrawiam,
PK