Re: Internet w domu bez umowy?

Autor: PK <kosu_at_nospam.pl>
Data: 10 Sep 2012 20:51:28 GMT

On 2012-09-10, rs <no.address_at_no.spam.pl> wrote:
> no to juz chyba wiadomo skad sie biora animozje miedzy sasiadami,
> jesli takie sprawy wyjda na jaw. sadzisz, ze to sie oplaca? jestes w
> stanie przeliczyc to na pieniadze? czy naprawde tak trudno przystac na
> zdanie wiekszosci? jesli glosujesz w wyborach i twoj kandydat nie
> wygra, to tez cos chcesz z tego miec od tej drugiej czesci
> spoleczenstwa?

GÅ‚osujÄ™ w wyborach, bo jestem obywatelem Polski. Jestem obywatelem, bo
zgodziłem się na "regulamin" zwany konstytucją i dodatkami w postaci
ustaw. Te dokumenty regulujÄ… sprawÄ™.

Kupując mieszkanie na osiedlu płacisz nie tylko za X metrów
kwadratowych, ale też m.in. za widok z okna i położenie klatki
wejścia do klatki schodowej. Jeśli nagle osiedle postanowi strzelić
płot, który (poza popsuciem widoku) wydłuży Ci drogę do pracy o
kilkaset metrów, to mieszkanie traci część wartości i można się po
prostu domagać pewnej rekompensaty. To zupełnie normalna procedura, więc
nie wiem co CiÄ™ tak dziwi.

Gdyby sąsiedzi postanowili zamurować Ci okno i powiesić w tym miejscu
tablicę z koszem (znaczy się: urządzić boisko), to nie domagałbyś się
jakiegoś wyrównania? Oczywiście nie wątpię, że byś się na to zgodził :P.

> zaczynasz juz zanadto fantazjowac. zla analogia.

ZÅ‚a, bo nie masz lepszej riposty? :)
Widzę taką tendencję: jak łapię Cię za nieścisłość lub tracisz wątek,
to są same złe analogie. Twoja o wyborach była zupełnie oderwana
od rzeczywistości, ale Ci na nią konkretnie odpowiedziałem. Nie bolało.

> potrafisz to wykazac?

Logicznym przeciwieństwem "jedno nie wyklucza drugiego" jest "jedno
wyklucza drugie". To chyba Ty powinieneś to wykazać...

> i jesli nie sciagniesz w przeciagu tej czesci sekundy, to kontrakt
> wyjdzie poza deadline i swiat sie zawali. kogo ty chcesz bujac. daj
> spokoj.

Jeśli nie ściągnę przez kilka sekund (a na tyle może zamulić łacze
ściąganie pliku) to rzeczywiście mogę ponieść jakąś stratę. Nie mniej
inżynieria finansowa nie jest związana z tematyką grupy, więc proponuję
zakończyć jałową wymianę zdań.

pozdrawiam,
PK