Re: Internet w domu bez umowy?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sun, 09 Sep 2012 13:02:17 +0200

W dniu 2012-09-08 22:08, PK pisze:
> Och pewnie. Neostrada nadal jest synonimem zła i fatalnej jakości -
> wszyscy się jej boją i tak dalej. Szczerze to nie znam źródła tej
> opinii, bo ja jestem klientem dopiero od jakichĹ› 8 lat. Co mogÄ™
> powiedzieć po tym okresie? Że nie bardzo mogę sobie wyobrazić
> lepszego dostawcÄ™ :).

A tak z ciekawości - nadal jest przymus posiadania telefonu, albo opłata
~30 zł ekstra "za utrzymanie łącza" oraz Neo automatycznie rozłącza co
24h i przydziela inne IP? (kiedyś było miesiąc, potem
7 dni, w końcu 24h, ciekawe kiedy będzie jak w Aero2 co 1h ;)

To z tych powodów, poza lepszą ceną i szybkością zmieniłem na Netię na
ich kablach (w domu mam 2 gniazdka). Telefonu stacjonarnego nie
potrzebuję, bo i tak jeśli mam zadzwonić do jakiejś instytucji gdzie
jeszcze się ostał ...to jestem w tych godzinach w pracy i tak trzeba
dzwonić z komórkowego, jak już raz na ruski rok potrzebuję stacjonarnego
to sprawę załatwia Zyxel Prestige 2002L w Tlenofone i Betamaxie (ostatni
raz wrzuciłem tam 5 euro ponad 5 lat temu i jeszcze nie wykorzystałem ;)
Z kolei zmiana IP co 24h dość skutecznie przekreśla tunel VPN do firmy
(musi być z dozwolonego IP). Zwykła DSLka konsumencka Netii na WRT54GL z
Tomato i UPSem spokojnie trzyma mi to samo IP po 1-3 miesiące jeśli
tylko chcę i nie wyłączę sprzętu.

--
/MB