Re: Internet w domu bez umowy?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sun, 09 Sep 2012 12:37:34 +0200

W dniu 2012-09-08 17:46, PK pisze:
> W Netii jest ostrzej. Nie wolno udost臋pnia膰 艂膮cza osobom trzecim, ale
> nie wolno te偶 pod艂膮cza膰 do niego urz膮dze艅, kt贸re nie s膮 w dyspozycji
> abonenta. To oznacza, 偶e np. nie mo偶na pod艂膮czy膰 laptopa znajomego,
> kt贸ry Ci臋 odwiedzi艂. Oczywi艣cie nie mog膮 z niego korzysta膰 tak偶e osoby,
> kt贸rym np. wynajmujesz mieszkanie. Nie jestem ekspertem prawnym, ale
> moim zdaniem ten zapis dotyczy tak偶e komputer贸w leasingowanych.

Teraz napisz prosz臋, jak to ma si臋 do promowania i w艂膮czenia przez Neti臋
FONa z automatu wszystkim u偶ytkownikom, kt贸rzy maj膮 NetiaSpot przy
kolejnej automatycznej zmianie firmware.

Albo spojrza艂e艣 w nie ten regulamin, albo co bardziej prawdopodobne kto艣
zapomnia艂 dostosowa膰 regulamin贸w. To ostatnie bardziej prawdopodobne
bior膮c pod uwag臋 do艣wiadczenia kolegi, kt贸ry u jednego z og贸lnopolskich
dostawc贸w sieci dla odbiorc贸w indywidualnych przez kilka lat odpowiada艂
m.in. za tworzenie regulamin贸w i kontakty z UKE. Jakie tam czasem
wychodzi艂y cuda-wianki, to nawet szkoda pisa膰, nie m贸wi膮c ju偶 偶e stare
regulaminy zostawa艂y cz臋sto po prostu by ich nie rusza膰, mimo 偶e
aktualne podej艣cie dostawcy w mi臋dzyczasie radykalnie si臋 zmieni艂o.

--
/MB