Re: Monitor

Autor: ww <wokuukow_at_o2.pl>
Data: Sun, 9 Sep 2012 11:15:24 +0200

Użytkownik "Corran" <corran.pl_at_gmail.com> napisał w wiadomości

> Miało być kilkaset zł, a jak na razie przyglądam się EIZO Foris FS2331.

Brzydki, podstawa tragiczna. Pierwsze to nie problem, drugie, przynajmniej
dla mnie, bardzo duży. Ale
założyłem podstawe ze starego FSC P19-1 i działa genialnie. Obraz mnie jakoś
nie zachwycił ale mam
odniesienie do innych matryc PVA a nie do jakiegoś megaszajsu za kilkaset
zł. Dla mnie jest po prostu
poprawny: ładnie odwzorowuje gradienty (nie tak jak na różnych TN gdzie
szarości od 0 do 20%
są identyczne), podświetlenie jest względnie równe, kąty patrzenia
przyzwoite. Nie wypala oczu. Podobno
ma dużo fajnych ustawień ale osobiście przez miesiąc nie zdążyłem jeszcze
włożyć baterii do pilota za
pomocą którego się to zmienia. Podobno proporcje 16x9 mogą sprawiać
problemy. Osoby które
siedzą w tematach monitorowych twierdzą, że ten monitor to absolutne minimum
jeśli na monitorze ma
być coś widać a każdy tańszy monitor to wyrzucone pieniądze.