Re: Internet w domu bez umowy?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sat, 08 Sep 2012 08:45:56 +0200

Dnia 2012-09-08 00:41, Użytkownik Jawi napisał:

> no właśnie optymistycznie, nie o to chodzi co wszelkie organy pastwowe
> wymyślą i jak zadziałają, ale o cwaniactwo samych użytkowników.
> Net to można użyczyć znajomemu, zaufanemu, w wyjątkowej sytuacji, a nie
> wokół sąsiadom, a ci dalej swoim sąsiadom :)
> Druga rzecz, ktoś sprzedaje Ci łącze, a ty chcesz je dzielić dalej?
> Spytaj dostawcy czy to uczciwe. Po co w bloku łapać 20 klientów, jak
> można 1 czy 2 i reszta się podzieli. I to jest smutne, żeby być
> przedsiębiorcą, to trzeba być też policjantem.

Brednie.
Płacę za łącze o pewnej stałej przepustowości, ale nie jest mi potrzebne
o tak duże przepustowości, więc kupuje je na spółkę z grupą
sąsiadów o podobnie małych wymaganiach. Jeśli dostawca w regulaminie
nie dopisał stwierdzenia że nie wolno mi udostępniać dalej to gdzie
widzisz nieuczciwość ?
A dla przypomnienia kiedyś faktycznie takie wymysły w regulaminach
czy umowach pisali, dzisiaj już nie, życie ich postawę skutecznie
zweryfikowało.

Pozdrawiam