Re: Adapter IDE/SATA na USB z obsługą SMART'a

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Fri, 07 Sep 2012 21:03:50 +0200

W dniu 2012-09-05 09:11, Andrzej Lawa pisze:> W dniu 05.09.2012 08:58,
DooMiniK pisze:

> Zdecydowanie siÄ™ mylisz.
>
> smartctl ładnie mi odczytuje dane SMART z dysku podłączanego przez mój
> "noname" adapter USB

Potwierdzam. Jeszcze nie spotkałem się z kieszenią USB, która nie
potrafiłaby przekazać danych SMART.
Revoltec Data Protector (3,5" SATA) - odczytuje
Fabryczna z Samsung S2 (2,5" SATA) - odczytuje
Jakieś kieszeń PATA 2,5" z Allegro, która leży mi ołogiem - odczytuje

Dyski najczęściej podłączam na szybko albo na kablu z Cruciala M4 (SATA)
- tzw. Data Transfer Kit albo na jakimÅ› noname kablu/adapterze PATA
2,5/3,5" - też nie zdarzyło się by nie odczytały SMART z HDD. Tak więc
problemu należy szukać gdzie indziej.

--
/MB