Re: Internet w domu bez umowy?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Fri, 07 Sep 2012 20:51:51 +0200

W dniu 2012-09-07 16:37, Jawi pisze:

> ani na miesiąc, ani dzień, ani rok, nigdy :)

        W sumie smutne, ale prawdziwe. Dożyliśmy czasów, że praktyczne nikt nie
podzieli się z inną osobą siecią, mimo że jego łącze leży odłogiem. Z
czystego strachu, bo co z tego że w końcu (optymistycznie) sprawa
powinna się wyjaśnić, ale organy ścigania działają u nas na zasadzie
domniemania winy i zabezpieczają (eufemizm na zabierają by nie napisać
gorzej) cały sprzęt elektroniczny z nośnikami informacji jaki jest w
domu - od całego komputera, po telefony, aparaty, pendrive, nośniki
optyczne. Co więcej nagminnie pod tym pretekstem nie jest respektowana
tajemnica adwokacka/radcowska! (to akurat moja działka).
Zostaje się w epoce kartki i długopisu. Dla człowieka wykonującego pracę
bardziej skomplikowaną, niż kopanie rowów jest to zawodowy wyrok
śmierci. Fajne państwo policyjne sobie zbudowaliśmy :>
A tak na marginesie - zastanawiam się kiedy zaczną się sypać głowy bogu
ducha winnych ludzi po tym jak Netia włączyła wszystkim swoim klientom z
NetiaSpotami FON'a - niby jest rejestracja, ale dla człowieka ze złymi
zamiarami nie jest to problem nie do przeskoczenia.

--
MB