Re: Internet w domu bez umowy?

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Wed, 05 Sep 2012 21:21:30 +0200

W dniu 2012-09-05 20:34, Piotr Rezmer pisze:

> Karta Aero2 - jedyne koszty to kaucja 20 zł. Do tego modem USB
> obsługujący Aero. Ja mam np. Huawei K4505. Jeśli koniecznie musi być
> przez WiFi to router z obsługą modemów USB.

tia... i w kosztach wyjdzie tyle co umowa na czas nieokreślony od
jakiegoś ISP bez kombinacji. Modem to 100-130pln. (chyba ze ma lub ma
od kogo pożyczyć). Jak nie jest z wawy to musi po kartę jechać, chyba że
poczekać może ze 40 dni :)
Najlepiej poszukać jakiegoś dostawcy i z nim pogadać i tyle.
A udostępnianie innym to kręcenie na siebie bata, okaże się, że ktoś
zakupy na jedynie nam panującym portalu porobi i nie zapłaci.
Może GSM, np oranga karty kilkanaście GB można kupić.
Ale to zależy do czego tej sieci potrzebuje.
Albo szukać netu testowego, kiedyś Neostradę testowo można było wsiąść.