Re: HDD widziany tylko przez BIOS

Autor: Seba <Se_at_ba.com>
Data: Wed, 5 Sep 2012 17:12:45 +0200

> LOW LEVEL FORMAT to inaczej zapisanie dysku zerami. Normalnie po takiej
> operacji nie powinno być możliwe odzyskanie danych, ale kto wie może jest
> jakaś technologia która to potrafi.

Proces formatowania jest teraz dużo wolniejszy, więc całość zajmie co
najmniej
40 godziny.
Zastanawiam się, czy można by podzielić to formatowanie na części i czy do
tego
może służyć zapis TARGET LBA [....] i/lub TARGET SIZE [... MB].
Czy ktoś z tego korzystał i może napisać jak to działa?
Moim jedynym celem jest skasowanie danych na dysku.

Pzdr.
Seba