HDD widziany tylko przez BIOS

Autor: Seba <Se_at_ba.com>
Data: Tue, 4 Sep 2012 16:16:20 +0200

Cześć Wszystkim!

Napisałem o moim problemie na grupę winnt,
ale otrzymałem rady, delikatnie mówiąc,
nieadekwatne do problemu.
Może tutaj ktoś mi pomoże.

HDD 500 GB jest uszkodzony. Proces padania
następował w kilku etapach - wpierw dało się
zapisać większość danych, ale część była już
niedostępna, potem niedostępna była jedna z 2
partycji, a teraz dysk ogóle nie jest widziany
przez:
- Win XP zainstalowany na innym dysku
- płytkę instalacyjną Win XP
- program Victoria na płytce bootowalnej
- program MHDD na płytce bootowalnej
- Ubuntu

Widzi go natomiast BIOS.

Dysk jest na gwarancji i mogły na nim zostać tzw.
dane wrażliwe. Nie będę tu wchodził w szczegóły.

Zależy mi na wyzerowaniu tego dysku przed oddaniem
do serwisu. Jak to zrobić?

Zakładam, że ktoś miał taki problem i znalazł soft,
który sobie z tym poradził.

Pzdr.
Seba