Re: Nazwa wentylatora i dB

Autor: ::-::dysmorfofob::-:: <lookas_2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 3 Sep 2012 16:18:20 +0200

> wentylator przeciwbiezny

Dzieki.

> Jesli beda siedziec w ochraniaczach na uszy,

Czesc bedzie w garniakach, praca glownie umyslowa i petenci z zewnatrz tez
sie przyplacza czasem :[

> W odroznieniu od wolnostojacych entrylevelowych maszyn ustawianych
> czestokroc w SOHO niemalze kolo biurka.

To juz mam obeznane. ProLianty towery calkiem ciche - praktycznie jak
desktop.

> Po prostu te kilka wentyli w szeregu musi przetloczyc odpowiednia
> ilosc powietrza a to ciche nie jest.

Tak wlasnie myslalem, ale nie mialem gdzie sie przekonac. Pewnie dla
bezpieczenstwa pojdzie do szafki cos w granicach 3-4U z mniejsza iloscia
duzych wiatrakow i standardowym zasilaczem. Tylko szkoda miejsca.

::f::