Re: zasilacz z regulowanymi obrotami

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 30 Aug 2012 02:53:09 +0200

Quoted:
maX (averwywal_at_interia.pl)
in news:k1jb9e$d5o$1_at_atena.e-wro.net

> Zasilacze "temperature controlled" były juz wieki temu.

No ja właśnie wieki temu kupiłem Chiefteka co miał zmniejszać obroty a
kręcił cały czas na maksa. Teraz też czytam że nawet "be quiet" wbrew
specyfikacjom nie zwalnia. Dlatego chętnie bym się dowiedział, które
_naprawdę_ zwalniają obroty, i czy są takie poniżej 200zł.

> To chyba zależy czy masz S1 czy S3?

Aha! Czyli zależy to od płyty głównej. A czy S3 to teraz już norma, czy
trzeba sprawdzać dla każdej płyty osobno?

> Jeśli ma kabelek do podłączenia do PWR_FAN na płycie głównej.

Rozumiem. A kabelek pewnie musi mieć trzy żyły, bo ja miałem taki z
dwoma, i nie raportował. A teraz mam zasilacz zupełnie bez tego kabla i
oczywiście wiatrak w zasilaczu się kręci. To po co mój Chieftec miał ten
dwużyłowy kabel?...

Pozdrawiam,
MSz