Re: DVD bootowalne ?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Thu, 30 Aug 2012 21:26:45 +0200

W dniu 2012-08-29 15:46, lEh pisze:
> Musz臋 nagrac p艂ytke bootowalna w DOS na ktorej bedzie jeden plik
> wielko艣ci 4.5 GB

        Pod MS-DOS nie zobaczysz plik贸w wi臋kszych od 2 GB i AFAIR z obs艂ug膮 UDF
s膮 powa偶ne problemy.

> Jak i czym to nagra膰 ?
> np. w NERO nie ma opcji DVD UDF Bootowalna

        Naggra膰 to czymkolwiek - sam daaawno temu przesta艂em korzysta膰 z Nero
(mimo 偶e do nagrywarek mam do艂膮czone w bundle par臋 kolejnych wersji) od
kiedy przesta艂 to by膰 w wersji 5.x program do nagrywania i zrobi艂a si臋 z
tego kilkusetmegabajtowa koby艂a, co to drinki robi i sznur贸wki wi膮偶e.
ImgBurn robi to samo a nawet wi臋cej (niskopoziomowa obsluga kilku opcji
nagrywarek Benqa 1640/Plextora, a zajmuje par臋 megabajt贸w:
http://www.imgburn.com/

Wskaz贸wka:
Przygotuj p艂yt臋 bootowaln膮 w programie do backupu - skoro darmowe
programy backupuj膮ce z kt贸rych korzystam to maj膮, to p艂atny Norton Ghost
powinien mie膰 tym bardziej. Ale nast臋pne pytania zadawaj na w艂a艣ciwej
grupie - od Twojego systemu operacyjnego.

--
/MB