Re: Wydajność CUDA

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Mon, 27 Aug 2012 17:25:08 +0200

W dniu 2012-08-26 00:15, PK pisze:
> Kartami ATI się już nie interesuję, więc nie wiem.

Błąd. Jeśli program obsługuje OpenCL to Radeony, zwłaszcza GCN działają
rewelacyjnie i nVidia nie ma podejścia. Wystarczy spojrzeć na
http://stats.distributed.net/misc/platformlist.php?project_id=8&view=tco

a klient CUDA był znacznie wcześniej.

> W przeszłości, którą ja pamiętam (Radeon 9600 Pro) ATI chyba wolało
> robić "serię" kart na tej samej elektronice (poprzez mocne obcinanie
> i blokowanie możliwości).

        Tzn? Co niby byÅ‚o odgrzewane w rdzeniu na którym oparta byÅ‚a R9600? Co
ciekawe na tym samym rdzeniu z ciut wolniejszą pamięcią były słynne
R9550 - przy niereferencie można było za małe pieniądze mieć bardzo
fajną grafikę, ale to jest na korzyść konsumenta, a nie odgrzewanie
kotletów.

--
/MB