Re: sony vaio

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sat, 25 Aug 2012 23:11:19 +0200

Dnia 2012-08-25, o godz. 22:13:49
Chris <spam_at_spam.de> napisał(a):

> Program VAIO Care masz gdzieś na dysku, a jak nie masz to ściągasz ze
> strony Sony/Support/coś tam dalej ...
>
> Odpalasz, wchodzisz w odzyskiwanie i przywracanie > odzyskiwanie > i
> tu masz full opcji do wyboru co ci trzeba.

Właśnie mam sztukę bez napędu CD/DVD pod ręką. I nie da rady zrobić
obrazu płyt do instalacji. Albo DVD proponuje wypalić albo pendrive.
Jak na komp bez napędu optycznego to ciut dziwne. Zwłaszcza że po
wetknięciu pędraka 4GB po 40 minutach stwierdził że za mały i skończył
pracę, Z większym pędrakiem spróbuję jutro.

Zdrówko