Re: prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Fri, 24 Aug 2012 20:38:30 +0200

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije_at_go2.pl> napisał w
wiadomości news:k17ofk$v6e$1_at_node2.news.atman.pl...
> a do pozostałych mam pytanie, spotkał się Ktoś tu z problemem,
> zawieszającego się dysku SATA w kieszeni? wygląda jakby zawieszała się
> transmisja z dyskiem, po czym komp się restartuje...

Ja miałem odwrotną sytuację. Dysk ATA podłączony do nowej płyty z SATA przez
przejściówkę ATA>SATA
ginął. Po restarcie podczas wykrywania dysków pisało że nie może znaleźć
dysku. Zmiana na dysk SATA załatwiła sprawę bo taśmy (przejściówki) nie
funkcjonowały tak jak powinny.

Może w twoim wypadku jest coś z taśmami idącymi od kieszeni do płyty lub ze
samą kieszenią. Czy próbowałeś podłączyć dysk bezpośrednio do płyty? Uwaga z
odłaczaniem/podłączaniem bo może wywalić błędy CRC w S.M.A.R.T.