pecet za 5kpln

Autor: Kernel Panic <nope_at_lol.nope>
Data: Wed, 22 Aug 2012 14:37:52 +0200

Witam!
Składam zestaw komputerowy za około 5 kpln, tj pecet, monitor oraz
myszka i klawiatura. Będzie służyć do programowania, zabawy z Linuxem
(dużo wirtualnych maszyn), czasami jakiegoś małego CAD-a. Tak więc liczy
się przede wszystkim pamięć, szybkie cpu, duże i szybkie hdd, grafika
nie jest istotna. Monitor powinien być full HD, duży, ale kolory, kąty
paczenia, czas reakcji nie są istotne, więc tu można zaoszczędzić.
Jako, że będzie to maszyna służbowa, której rozbudowa nie będzie
finansowana, nie musi być zoptymalizowana pod przyszłą rozbudowę.
Niestety nie jestem na bieżąco z obecnymi trendami na rynku, dlatego też
potrzebuję Waszej pomocy, co polecacie? Myślałem o jakimś I7, np 2600k,
do tego jakaś płyta, gdzie wejdzie więcej modułów - fajnie by było mieć
32GB ramu. Dysk, co by trochę przyspieszył, złożyć z dwóch w raidzie, np
po 1,5TB.
Klawiaturę i myszkę, pomyślałem o czymś najtańszym od Logitecha, powinno
być ok?

Pozdrawiam!