Re: Jak to jest z chłodzeniem w tych nowych komputerach

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed, 22 Aug 2012 06:23:52 +0200

W dniu 2012-08-21 21:38, Andy Niwinski pisze:

> Absolutnie żadnego. Takoż zatrzymanie wiatraka w zasilaczu, karcie
> graficznej i każdego innego. Terkotanie najczęściej wydają z siebie
> wentylatory karty graficznej.

Karty graficznej w tej chwili nie mam (zintegrowana). Ponieważ do grania
mam konsolę, nie odczuwałem potrzeby wyposażania nowego komputera w
potężne GPU. :)
W każdym razie zatrzymałem na moment wentylator procesora. Przez chwilę
się przestraszyłem, bo sam z siebie nie chciał ruszyć. Jednak szybkie
ponowne uruchomienie komputera pomogło. W trakcie próby terkot nie
ustał, także wiem już, że winny jest duży wiatrak w zasilaczu.

> A żebyś się nie zdziwił. Komputer potrafi się zassać jak odkurzacz.

We wnętrzu komputera śladów kurzu nie dostrzegam.