Re: Jak to jest z chłodzeniem w tych nowych komputerach

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue, 21 Aug 2012 23:04:05 +0200

"Atlantis" napisał:

> Kilka dni temu po raz pierwszy zetknąłem się z przypadkiem
> "włączenia" czegoś głośniejszego wewnątrz obudowy. Od tego czasu włącza
> się coraz częściej - niekiedy komputer pracuje
> już od startu z tym odgłosem. Terkot jest denerwujący...
>
> Obudowa to Modecom Harry. Ktoś się orientuje o co może chodzić?
> Co jest źródłem tego odgłosu?

Łopatki wentylatora zahaczają o jakiś kabelek?

> Obydwa wentylatory się kręcą, ale któryś hałasuje.
> Ten w zasilaczu zapewne...

Zatrzymaj jeden z nich i sprawdź, azaliż zaprawdę on.
Swoją drogą wątpliwe, aby tak szybko zaczął padać nowy wentylator na nowym
procesorze. Chyba, że nowy to on był jedynie w zapewnieniach handlarza z
(za przeproszeniem) Allegro. Zatem standardowo - wymień zasilacz ;->

JoteR