Re: Jaki dysk SSD?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri, 17 Aug 2012 19:14:25 +0200

On 2012-08-17 19:09, Jacek Maciejewski wrote:

> Wypatrzyłem też coś takiego:
> http://www.agito.pl/dysk-ocz-agility-3-agt3-25sat3-60g-25-60gb-sata600-83-452798.html?utm_content=452798&utm_source=skapiec.pl&utm_medium=Feed&utm_campaign=wszystkie
> Tańszy a ta firma sprawia wrażenie popularnej. Podobno dawniej jej SSD
> sprawiały kłopoty ale poprawili już. A ten samsung to ponad 300zł :) i już
> nie strawię :) Zatem pytanie - czy Mushkin czy Agility?

Molestuje dwa Agility 3 120GB, sprawują się znośnie (w laptopach), a
przy spojrzeniu na dowolnego posiadacza HDD w firmie, ma się wrazenie
posiadania działającego sprzętu. Klikasz i działa :)

Realne transfery nieco ponad 100MB/s, chcesz wiecej, pomysl o samsungu,
tylko warto o tym myslec tam gdzie to naprawde niezbedne (jezeli roznica
w cenie istotna)