Re: Jaki dysk SSD?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 17 Aug 2012 18:00:49 +0200

Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> Mushkin Enhanced Chronos 60GB

http://www.morele.net/dysk-ssd-mushkin-chronos-mknssdcr60gb-495261

W tej cenei to ja bym bral w ramach eksperymentu :)

Ja zaplacilem 2 x wuiecej pol roku temu za swoj eksperyment OCZ Agility
3. Wg. specyfikacji jest wolniejszy od tego co podales. Rzekomo wszyscy
potem mi dradzali, ze awaryjny, ze sie popsuje, ze mi go WinXP
zajedzie... Ani sie nie zepsul (jeszcze), XP go nie zajechalo. Wszystko
dziala, tak, ze o nim zapomnialem, ze go mam (na system XP i pare gier)