Re: SSD w netbookach i laptopach

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 16 Aug 2012 06:13:20 -0700 (PDT)

On 16 Sie, 14:33, Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO]
[malpa]transkomp.com> wrote:

> Sa. Maja dwa dyski, jeden SSD a drugi HDD. Praktycznie kazdy producent
> cos takiego sprzedaje.

Dziękuję. Powiedzmy, że chcę tego soniaka:

http://www.ceneo.pl/15684060s?toSpec

Skąd wiem, czy można do niego wrzucić SSD, jakiej wielkości i za ile?

Jeszcze jedno. Czy każdy zestaw z SSD jest tak skonfigurowany, że
twardziel milknie kiedy nie ma do niego odwołań?

Oczywiście mogę zapytać chłopaków w sklepie, ale do sklepu wolę iść z
gotową konfiguracją w głowie (tak zrobiłem z pudłem).

n.