TP-Link TL-WR1043ND bylo: Co zamiast WRT54G?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 14 Aug 2012 19:32:11 +0200

No to kupilem TP-Link TL-WR1043ND

Zaktualizowalem firmware na najnowszy (tylko oczkow gore do tego co byl
zainstalowany)

Rezygnuje z alternatywnego FW - skoro starego WRT54GL nikt mi przez lata
nie zhackowal i to na nieaktualizowanym od lat firmware (chodzi na tym
co byl kupiony) - to moze sa jednak nikle szanse na zhackowanie
tp-linka. Nie jestem paranoikiem ;) Ani hardkorowym userem ;)

Do tego widze, ze oryginalny firmware ma wlasciwie wszystko co
potrzebuje i wykorzystam, oraz sporo wiecej...

Teraz skonfiguruje sobie go zamiast wrt-ka i zobaczymy jak to chodzi
przez jakis czas... JAk bedzie szybko i stabilnie, to bedzie dobrze.

Dzieki za porady (wszystkie), poszezylem troche wiedze.

A jak zakup bedzie wtopą to bede tu czestym gosciem ;))