NAS - pytanko

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 14 Aug 2012 13:03:00 +0200

Jak juz pisalem, kupilem zabawke NSA310 Zyxel.

Domyslnie NAS ma 3 share: mucic, photo, video, ktore sa widoczne dla
urzadzen DLNA (serwer mediow to Twonky)

Otoz, jak tworze kolejny share np. music2 to

owszem widac share, ale...

tworzy sie tez podkatalog w music

czylu mam shary:

\\nsa310\music
\\nsa310\music2

a katalogi
\\nsa310\music
\\nsa310\music\music2
\\nsa310\music2

Jaki problem?

Robie music2 zeby oddzielic jedno od drugiego.

Ale jak sobie robie synchronizacje NAS-PC dla katalogu music, to on
zawiera tez pliki music2. A calkiem tego nie chce tak :] zeby mi wwalal
jedno do drugiego.

problem obszedlem robiac

\\nsa310\music
\\nsa310\muzyka

:/

I teraz nie wiem, czy tak dzialac powinien czy to ukryty feature? Ze jak
sa nazwy zaczynajace sie tak samo, to laduja w jednym worku. i to nie
przez DLNA ale widoczne tak przez SMB

Bo w urzadzeniu DLNA to mi ladnie grupuje wszystkie shary "muzyczne"
razem, ale tez jako oddzielne katalogi a nie jako jeden z podkatalogami...