Re: Co zamiast WRT54G?

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Tue, 14 Aug 2012 11:07:39 +0200

> Mnie to sie przycina jak ciagne na laptopie z HDD laptopa :]

Puszczasz przez karte grafiki (DXVA) czy przez proca?
U mnie juz 2 phenomowe rdzenie po 3GHz stykaja, ale ostro je zarzynaja :).
Po DXVA na karcie na plycie (HD4xxx) nie idzie, ale wyglada to na bug
sterownikow.
Po DXVA na karcie z i5-2xxxK idzie, ale jakosc jest kiepawa-
- wyglada to na niedopracowane sterowniki.

> Ale po konwersjina divX - poszlo elegancko ;) I mniejsze ze 5 razy jest.

Po konwersji na DIVX nadal ma tyle samo klatek na sekunde (60)?