Re: Walka z dźwiękiem przez HDMI - ciąg dalszy

Autor: Michal <usenet_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Sun, 12 Aug 2012 12:31:01 +0200

W dniu 2012-08-09 21:54, RadoslawF pisze:

> Chcesz z karty graficznej puścić na telewizor sygnał wizyjny
> i dźwiękowy, zastanów się teraz skąd na karcie graficznej
> ma się znaleźć sygnał dźwiękowy ?

Pewnie stąd, że od ładnych paru lat grafiki mają zintegrowany układ HD
audio - zapraszamy d przyszłości ;>

P.S.
Co do pytania - jak jest więcej niż jedna grafika warto sprawdzić która
jest wybrana - przy 2 kartach graficznych i integrze (czyt. 3x hd audio
z Radeonów plus hd audio z mobo plus audigy2 zs czasem mi się też myli,
którym HDMI aktualnie dźwięk jest wypuszczony.

Z HD5xxx nie powinno być problemu, ale warto też upewnieć się że nie
jest wymuszony HDMI 1.4 - starsze amplitunery nie rozmuieją tego, a
tylko 1.3, ale nie sądzę by przy HD5x to był problem.

--
/MB