Re: HDMI w karcie jest zazdrosne

Autor: Pawel O'Pajak <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 11 Aug 2012 18:09:32 +0200

  Powitanko,

> Czy problemy nie rozwiązałaby przejściówka DVI>HDMI zainstalowana na
> karcie?

Tego jeszcze nie wiem, ale elektrycznie to to samo. Dotychczas
doczytalem, ze o obecnosci odbiornika informuje pin Hot Plug Detect.
Zbadalem, ze odbiornik wystawia stan wysoki na tym pinie jak jest gotowy
do odbioru. Potem nastepuje negocjacja parametrow nadajnik<->odbiornik
przez I2C i pojawia sie obraz. Moja teoria jest taka, ze wystarczy ten
sygnal podtrzymac na HPD i bedzie banglac. Ale to dopiero sprawdze.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹźek)