HDMI w karcie jest zazdrosne

Autor: Pawel O'Pajak <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 10 Aug 2012 10:44:50 +0200

Powitanko,

Monitor (Dell 2709) ma tylko jedno wejscie HDMI i cala mase innych
wejsc. Przelaczanie tych wejsc jest upierdliwe, wiec kupilem switcha
HDMI, zeby z 2 zrodel przelaczac wygodniej. Owe 2 zrodla to: tuner
kablowki (i to dziala jak trzeba) i komp. Komp ma grafike nVidii GT240.
Da sie karte zmusic (choc nielatwo) by sklonowala obraz na HDMI (bo
tylko na samo HDMI podac nie chce), ale po przelaczeniu
komp->tuner->komp obrazu juz nie ma. Skad karta wie, ze przestalo sie
"pobierac" z niej sygnal HDMI i jak ja oszukac? Z DVI nie ma tego
problemu, mozna monitor przelaczyc na inne wejscie, wrocic i obraz
bedzie, z HDMI ni cholery - "nie chciales mnie ogladac chocby przez
sekunde, to sie wypchaj". Ustawienie tego sklonowanego monitora jako
primary, jak i zadne inne nie pomaga.
Z rozpiski zlacza HDMI "podejrzane sa sygnaly hot plug (19), +5v (18),
gorzej jesli to po I2C idzie (15 i 16). Reszta chyba jest 1-kierunkowa(?).
Pomoze ktos?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹźek)