Re: USB over IP

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Fri, 10 Aug 2012 01:11:24 -0700 (PDT)

>Nie wiem na czym masz postawiony serwer Win2008 (chodzi mi o platforme do >wirtualizacji), ale sprobuj poszukac opcji mapowania USB do maszyny wirtualne
>(jezeli dobrze pamietam na ESX 4.1 to juz dzialalo). Wowczas SMSy powinny dawac >sie wysylac normalnymi komendami Hayes'a.

Dzięki ale z tego co sie dowiedziałem srodowisko wirtualizacji w miejscu gdzie
ma byc postawiony serwer Windows 2008 R2 x64 jest dość rozbudowane i otrzymałem informację że raczej nie mozliwe jest przypisanie fizycznego USB do maszyny wirtualnej gdyż maszyna ta może z biegiem czasu sama pojawiac się na innych fizycznych maszynach stąd raczej nie powinno być sztywnego przypisania
hardwareowego USB to tej maszyny wirtualnej gdzyż wymagałoby to ciągłego przepinania modemu USB na kolejne hosty.

Pozdrawiam

--
Artur Dębski
http://blogit.one.pl