Re: Walka z dźwiękiem przez HDMI - ciąg dalszy

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Thu, 09 Aug 2012 12:31:01 +0200

W dniu 2012-08-09 11:59, januszek pisze:
> Marcin N napisa?(a):

> W karcie korzystasz z portu hdmi czy dvi i przelotki?

Oczywiście z HDMI. Wiem, że DVI wysyła tylko obraz.
Niby wszystko prawidłowo podłaczone, jedyny problem to cisza w
głośnikach i brak jakiegokolwiek komunikatu o przychodzącym dźwięku ze
strony amplitunera.

Gdy podłączyłem wyjście cyfrowe SPDIF z wyjścia mojego Audigi2 - to
dźwięk uzyskałem. Wymaga to jednak pociągnięcia dodatkowego kabla, czego
chciałem uniknąć.

--
MN