Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue, 07 Aug 2012 02:12:49 +0200

W dniu 2012-08-06 09:44, Chris pisze:
> JoteR nabazgrał(a):

> Polskie prawo .. ??

Czyli jak w np biedronce robisz zakupy i lista składa się ze 100
produktów spożywczych i do tego kupujesz np dwie sztuki radia, to jak
się jedno popsuje, to musisz oddać te 100 produktów spożywczych i 2
radia? Pokaż mi proszę, gdzie to prawo tak definiuje - konkretnie gdzie
w Dzienniku Ustaw, czy w Monitorze Polskim - który rocznik, która
pozycja, który §, który punkt i podpunkt.