Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 7 Aug 2012 00:27:33 +0200

Dnia Sun, 5 Aug 2012 12:32:02 +0200, JoteR napisał(a):

> O dodatkowym dysku czy dyskach nie było ani słowa i na to zwróciłem uwagę.
> O uwzględnieniu w przedstawionym budżecie ceny systemu operacyjnego już nie
> będę pisał, bo - podobnie jak owe dyski i oprogramowanie - weźmie się go
> skądinąd.

Skoro grzebie w Premiere, to są szanse na to, że takie kwestie, jak dysk(i)
zostaną przełożone z dotychczasowej maszyny. System też można mieć w wersji
box, czyż nie? [1] ;)

[ Nie ma cięższego zajęcia niż noszenie skrzynek z cudzą wódką.            ]
[                                                     (znalezione w necie) ]