Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Mon, 06 Aug 2012 11:01:32 +0200

On 2012-08-06 09:46, Chris wrote:
[.....]
> To ciekawe dla czego TV się czepiał materiału BD po HDMI a po DVI nie
> ,... może raz stosują a raz nie :)
No właśnie, raz stosują, a raz nie. Co nie zmienia faktu, że *można
stosować i stosuje się* HDCP jako część interfejsu DVI. W "świecie
komputerowym" w przeciwieństwie do "świata audio-video" HDCP jest chyba
jeszcze mało rozpowszechnione, ale należy spodziewać się, że będzie
implementowane coraz częściej i wręcz obowiązkowo. W każdym bądź razie
np. moje Delle U2412M mają "1 Digital Visual Interface connectors
(DVI-D) with HDCP", a z drugiej strony Windows Vista i 7 wspiera
mechanizm Output Protection Manager który "pod spodem" odwołuje się
m.in. do HDCP jako jednego ze sposobów zabezpieczenia treści przesyłanej
pomiędzy źródłem a odbiornikiem. Kto wie, być może z niedługim
nadejściem Win8 monitory nie posiadające DVI z HDCP staną się
bezużyteczne. :-)

> Przeczytaj mój piewrwszy post ... tam jest takie magiczne słowo "MOŻE" ....
No ale w jaki sposób HDCP *może* modyfikować strumień danych aby
wpływało to na jakość video? :-D A przede wszystkim w jakim celu.? :-D