Re: Dysk zewnętrzny na kopię

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon, 06 Aug 2012 07:41:37 +0200

On 2012-08-06 07:10, suryga_at_gmail.com wrote:
> Moze byc problem z plikami HD

> Jeszcze jedno głupie pytanie
> .
> "Jesli nie maz n-ki" co to znaczy?

protokół wchodzący w ramy WiFi - 802.11n, przy czym do HD zdecydowane
polecane jest pasmo 5GHz.

> No i drugie:
> Nie ma mozliwości podrasowania jakoś WIFI bo mam łącze nezłe (2 MB) ale faktycznie się czasami tnie. A ze wzgledu na dwóch maluchów nie moge w tym momoencie pozwolić sobie na dyndające kabelki.
> Z góry dziekuje

Jakby na to nie patrzeć, kabelki zapewnią Ci najlepszą jakość, bo i WiFi
czasem sie przytnie, a odtwarzacz może róznie zaregować włącznie z tym,
że będzie wymagał restartu (Popcorny tak mają).

Pomyśl o puszczeniu kabelków w ścianach, sporo roboty, ale warto.