Re: Tania nagrywarka DVD

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Fri, 3 Aug 2012 19:10:33 +0200

Użytkownik "I.Tichy" <i.tichy_at_i.tichy.pl> napisał w wiadomości
> Byl wlasnie chyba jakis pioneer, gdzie wgrywalo sie firmware i
> zglaszal sie jako plextor :)

ee.. nie słyszałem.
Miałem 106 a modyfikacje polegały na zmianie na A06 (czy na odwrót) -
chodziło o dodatkow emożliwości
Potem miałem Pionka 111 z przednim panelem Asusa :) - wgrywało się soft do
Asusa i był Pioneer.
Swoją drogą wszystko co na nim nagrałem (jak i na 106) czytały bezproblemowo
i stare sprzęty Audio jak i wszelkiej maści nawigacje itp ustrojstwa.

Teraz mam Soniaka (optriac) bo skończyło się IDE na płycie a takowy wpadł mi
w ręce. Pioneer 106 poszedł do jakiegoś starszego kompa biurowego, a 111
leży sobie w szafie tak w razie czego.

W międzyczasie znajomi zezłomowali róże inne sprzęta ze stajni LiteOn, LG i
HP

Pozdro

--
Irokez