Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Fri, 3 Aug 2012 17:32:56 +0200

> To powiedz mi dla czego robią kable optyczne, coaxiale i inne CYFROWE w
> setkach odmian od wartych 10centów po 10.000USD za 1m ??

Zeby zachowac rownowage w przyrodzie.

Tzn. jakis jelen musi kupic kabel spdif "hi-fi" za $1000,
zeby 100 innych moglo kupic "standardowe" kabelki po $10,
ktore (nie-wiadomo-dlaczego) rowniez dzialaja.

No, ale kabelek za $1000 wydobywa lepsze szczegoly tla,
basy sa jakby wyrazniejsze, bardziej glebokie, no i ta dynamika... -
- bez porownania z kabelkiem spdif za $10.
:)

BTW:
*"dla czego" - litosci... ;)

> no przecież sygnał idzie cyfrowo więc nie ma prawa się zmieniać a jednak
> na końcu jest zupełnie co innego ...

Rozwin to jakos, bo wydaje mi sie, z calym szacunkiem,
ze zaczynasz grubo pierdolic :).