Re: Losowe wariactwo klawiatury.

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 3 Aug 2012 03:52:00 +0200

Dnia Fri, 03 Aug 2012 02:46:56 +0200, Jaskiniowiec napisał(a):

> Moze jakies nieslubne dzieci,

Niet

> sprzataczka,

Niet

> kochanka,

Niet

> albo kumpel korzystajacy okazjonalnie z kompa, by wyslac maila/obejzec
> gole baby/pograc? ;P

Niet tym bardziej.

> Syfa mozna tez przywlec na USB...

Sam wtykam, sam wiem, co tam jest. Od grudnia 2011 pracujÄ™ z domu jako
freelancer. ilość wtykanych pendrive'ów nieznanego pochodzenia spadła niemal
do zera. :)

> O wirach na stronach nie slyszal? Czasem nawet klikac nie trzeba, by samo
> wlazlo i sie cichcem zadomowilo ;P

Via Firefoksa czy Chrome? Seriously - ja nie klikam w co popadnie. :D

> Takie, ktore uruchamiaja sie przy starcie. Reszte wygooglaj. (zamiast
> kasowac, mozesz postawiac REM na poczatku)

Grzebnąłem po wszystkim, zostawiłem to, co jest mi potrzebne. Uptime 2 doby,
7 godzin. I nic. Ciekawe - czy, w jaki sposĂłb i kiedy siÄ™ cholerstwo objawi.
:D

> Poza tym, czepiasz sie ;P To przez wakacje - za duzo dzieciakow w sieci,
> czlek sie naczyta i pozniej sam te bykole sadzi...

Się ciesz, że poprawek do napisów do seriali w moim wykonaniu nie trafiłeś.
;D

> No to dobra oznaka.

Tylko gdzie problem jest? :-/

> Mimo wszystko teoretyzujesz ;P

O'rly? :D

> To ten konfig odpowiedzialny za RAID0 zostaw w spokoju, a reszte do
> default, bo nie masz pewnosci, ze nie ma konfliktu przerwan, albo innych
> anomalii. (kurna, jak malemu dziecku...)

Ale default który? Nominalne taktowania procesora i napięcia, czy coś
jeszcze? Proc u mnie goniony - owszem. Przetrzepany po pogonieniu na
wszystkie moĹĽliwe strony.

> Sorry, ja jestem hetero :P

Nie napisałem „dmuchnę Cię”… ;P

> A po cholere Ci to wiedziec? ;]

Wrodzona ciekawość. :D

> Popatrz tez jeszcze raz, czy nie masz wlaczonego jakiegos makra/gestu w
> programach ktore uzywasz.

Ni ma.

> Na czas zlapania szkodnika, staraj sie uzywac minimalny zestaw
> oprogramowania i obserwuj przy ktorym wlaczonym programie to sie dzieje.
> Gdy klawiatura zacznie glupiec, zacznij ubijac (menedzer zadan/process
> explorer/itp) poszczegolne programy i testuj dalej...

Soft - dowolny. Raz wyskakuje przy Illustratorze, raz w Thunderbirdzie, raz
w przeglądarce. I kładzie się odłogiem po wszystkim - w sensie w każdym
programie jest tak, jak gdybym miał strzałkę w lewo wciśniętą. :-/

> Ew wersja ekstremalna - poszukaj wsrod znajomych podobnej plyty. Wiem, nie
> kazdemu sie chce i wymagaloby to kilkudniowego wypozyczenia/zamiany,
> aczkolwiek mialbys wowczas jasnosc, czy to sprzet, czy soft.

Ni wuja niestety. DFI LanParty P45-T2RS wśród znajomych popularnością nie
grzeszy. :(

> Druga mniej ekstremalna porada - kup, pozycz kontroler USB i podlacz pod
> to klawiature. Bedziesz mial jasnosc, czy to wina sprzetowa (kontroler USB
> na plycie), czy jednak mialem racje...

Tej opcji jeszcze nie próbowałem. Zmieniałem porty, zmieniałem sprzęt
(klawiaturę). Dodatkowego kontrolera nie wpinałem. Jak się uda - sprawdzę.
:D

[ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niż dziewczynę...  ]
[                                                        (demotywatory.pl) ]