Re: Tania nagrywarka DVD

Autor: LP <ummagumma_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 3 Aug 2012 00:13:28 +0200

Użytkownik "Chris"

> Doc nabazgrał(a):

Nie, wtedy byli niekwestionowanym liderem, a jak jakość napędów zaczęła
spadać (u wszytkich producentów) to oni zebrali większość batów.

> Powiem że ogólnie jeśli chodzi o napędy CD/DVD itd .. to padalość tego
> jest znikoma .. albo nikt tego nie używa albo tak dobry sprzęt robią :)
> tak więc ja bym kupował cokolwiek byle było tanie i było blisko żebym się
> nie nachodził :)

Jeśli chodzi o napędy, to większość lg jest ok, ale mocno głośne jednak a
liteon jest wg mnie obecnie lepszym wyborem niż samsung. Nie eksploatuję
napędów zbytnio, ot nagram kilka płytek na kwartał, ale wymagam, aby się
poprawnie odtwarzały, bo taki jest charakter mojej pracy, a tu kilka
napędów samsunga pada raz po raz i mimo wielokrotnej wymiany powtarza się
to co pół roku. Domowy po kilku takich akcjach zamieniłem na najtańszego
liteona i chodzi bez problemu, a z tymi w pracy ciągle walczę z serwisem
(cztery lata, cztery napędy), ale chyba dam spokój i tak jak ktoś wcześniej
napisał - wywalę albo oddam komuś za free i niech się inny denerwuje i
traci czas.
Żeby nie było - nie mam nic do firmy, miałem (i mam) ich monitory i bardzo
sobie chwalę dyski (w swoim czasie nie było lepszych), które u mnie pracują
cicho, chłodno i bezawaryjnie, ale to tak jak z pewną firmą, która popsuła
żarówki - ponoć jak ktoś robi wszystko, to nie robi nic porządnie (czytaj -
najlepiej). Chociaż jeśli chodzi o czajniki i maszynki do golenia, to i tak
nie ma lepciejszych i zero konkurencji;)

--
LP