Re: Tania nagrywarka DVD

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.die.spamer.die>
Data: Thu, 2 Aug 2012 09:53:15 +0200

Dnia Wed, 01 Aug 2012 22:38:12 +0200, Jawi napisał(a):

> kiedy Liteony były dobre?
> miałem dwie sztuki, różne modele, elektronicznie ok, ale mechanicznie to
> szrot był, współpraca z Sony dotyczyła elektroniki tylko.
> Niby ten sam napęd Sony, a działał znacznie lepiej, choć bios był w nich
> mniej funkcjonalny o ile pamiętam.

Mój stareńki CD-RW Lite-On ma 10 lat i ciągle na chodzie. Co prawda
ostatnie 2 lata był uzywany marginalnie, ale wcześniej to pracował aż się
dumiło ;-) Kumpel kupował Lite-Ona w podobnym czasie (chyba minimalnie
starszy model od mojego) i jemu też wszystko działa.

--
Doc,
Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański